preskoči na sadržaj

Osnovna škola Bilje

Login
Školska kuhinja

          

U slučaju da dobavljači hrane ne dostave naručeno na vrijeme zadržavamo pravo izmjene jelovnika bez najave.

ISEE

Internet SafEty Education in school

Prof. orijentacija

ARt education

Projek Učimo zajedno


Priručnik Učimo zajedno

Anketa
Treba li nam reforma školstva?




Kontakt škole
Adresa:
ŠKOLSKA 8, 31327 Bilje
------------------------------
Telefon: 031 / 750018
Fax: 031 / 750058
------------------------------
email:
os-bilje@os-bilje.skole.hr
--------------------------------------
OIB 77805945007
------------------------------
IBAN:
HR5923400091100011468
------------------------------
 
.: Katalog dokumenata škole :.
TRAŽILICA
Kalendar
« Studeni 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Mali klub
Mali klub: list učenika OŠ Bilje
29.10.2018. 20:42
Naša učiteljica Maja najbolja na Prvenstvu Hrvatske u trailu
Naša učiteljica Maja Urban najbolja na Prvenstvu Hrvatske u trailu Od 19. do 21. listopada 2018. godine održana je utrka Dalmacija Ultra Trail čijim je zahtjevnim brdskim stazama koje se protežu preko pet planina, uz tri rijeke i mnoge povijesne lokacije trčalo više od 750 natjecatelja iz 40 zemalja. Na stazi Sea DUT od Makarske […]

25.10.2018. 20:51
Šesti razredi u Kopačkom ritu
Na promatranju prstenovanja ptica 12. listopada oko 10 sati  zajedno s nastavnicom Herietom Dodig krenuli smo u Kopački rit. Po nas je stigao vlakić iz Kopačkog  rita. Vožnja je trajala kratkih petnaestak minuta. Kada smo stigli uputili smo se prema katu recepcije. Tamo smo gledali prezentaciju o čudesnoj seobi ptica. Prezentaciju je predstavljala gospođa iz […]

20.10.2018. 20:17
Učenici i nastavnici obilježili Dan kravate
Tko god je mogao, danas je u školu došao s kravatom priključivši se tako akciji obilježavanja  Dana kravate. Upravo kravata kao jedna od najljepših hrvatskih priča povezala je danas i učenike i djelatnike škole, a cilj je jasan - naučiti više o hrvatskoj povijesti i nacionalnom tragu kojeg su Hrvati ostavili svijetu. Iz godine u […]

04.10.2018. 19:45
Dan učitelja
U čast svih prosvjetnih djelatnika slavimo Dan učitelja. To  je dan u kojem se svi učitelji mogu zajedno prisjetiti zašto su uopće odabrali ovaj posao kao svoj životni poziv. To je ujedno prilika da sagledaju učinke svoga rada te nađu dodatnu motivaciju za budući uspješan rad. Biti učitelj znači: imati dva doma, svoj vlastiti i […]

01.10.2018. 21:13
2. LABUS sajam na FERIT-u Osijek(2018.)
LABUS sajam je namijenjen učenicima osnovnih i srednjih škola i njihovim nastavnicima, ali i djeci vrtićkog uzrasta te ostalim zainteresiranim građanima.   Dana 20. rujna 2018. godine učenici 4.-ih i 8.-ih razreda u pratnji učiteljica Biljane Svrtan, Renate Lazar i Zdenke Ćutek posjetili su Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijske tehnologije u Osijeku. Posjetili smo izložbene […]

Knjižnica

 
 

Stručni skupovi

Na današnji dan (Skole.hr)
14. studenoga – Svjetski dan šećerene bolesti
14.11.2018. 09:21
14. studenoga – Svjetski dan šećerene bolesti
Kao i svake godine Zagrebačko dijabetičko društvo  pridružuje se velikomu broju udruga cijeloga svijeta u obilježavanju Svjetskoga dana šećerne bolesti 14. studenoga. Šećerna bolest obuhvaća grupu metaboličkih bolesti karakteriziranih hiperglikemijom, koja je posljedica poremećaja stvaranja, lučenja i/ili djelovanja inzulina, a predstavlja velik javnozdravstveni problem. Prema procjeni IDF-a prevalencija šećerne bolesti za dobnu skupinu od 20 do 79 godina starosti u svijetu u 2013. godini iznosila je 8,3 %, a u Europi 8,5 %.

Brojač posjeta
Ispis statistike od 2. 3. 2010.

Ukupno: 183796
Danas: 65
Flag Counter
 

ELEMENTI PRAĆENJA I KRITERIJ OCJENJIVANJA VLADANJA

Osnovna škola Bilje donijela je sljedeće Elemente praćenja i kriterije ocjenjivanja vladanja. Elementi i kriteriji jednoglasno su prihvaćeni na 12. sjednici UV 30. kolovoza 2017. godine i vrijede do daljnjeg.

Povjerenstvo za donošenje elemenata praćenja i kriterija ocjenjivanja vladanja radilo je u punom sastavu te na sastanku održanom 30. kolovoza 2017. donijelo sljedeće prijedloge i naputke:

  1. Ocjena iz vladanja učenika bilježi se u e-dnevnik i e-maticu.
  2. Evidentiranje pedagoških mjera u e-dnevnik i e-maticu je obavezno.
  3. Uz e-dnevnik tijekom nastavne godine svi oblici neprimjerenog i neprihvatljivog ponašanja učenika na nastavi te za vrijeme boravka u Školi i školskom prostoru sustavno se bilježe u tzv. „bilježnice za praćenje vladanja učenika” koje se smtraju pedagoškom dokumentacijom. Nastavnik koji evidentira neprimjereno i neprihvatljivo ponašanje učenika obavezan je navesti datum upisa, mjesto i vrijeme ponašanja/događaja, kratak opis učeničkog prekršaja i poduzetih mjera te se potpisati. O svakom zapisu roditelje informira razrednik. U slučaju težih oblika neprihvatljivih ponašanja nastavnik je obavezan odmah o tome obavijestiti razrednika, stručnu službu te roditelje učenika. Ukoliko se u Školi u trenutku počinjenja težih oblika neprihvatljivog ponašanja ne nalaze razrednik ili stručni suradnici, nastavnik je dužan o neprimjerenom i neprihvatljivom učenikovom ponašanju izvijestiti dežurnog nastavnika i roditelje učenika.
  4. Na kraju nastavne godine svaki član razrednog vijeća bilježi svoj prijedlog vladanja za svakog pojedinog učenika u on-line ček liste vladanja. On-line ček liste vladanja počinju se ispunjavati od 1. lipnja i moraju biti popunjene zaključno s početkom posljednjeg nastavnog tjedna u tekućoj nastavnoj godini.
  5. Na kraju školske godine temeljem zabilješki iz e-dnevnika, bilježnice za praćenje vladanja i on-line ček lista vladanja razrednik će predložiti ocjenu vladanja koja mora biti izrečena javno i nedvosmisleno na jednom od posljednjih sati razrednika.
  6. Konačna se ocjena donosi na sjednicama Razrednog vijeća. Razrednik zaključuje ocjenu vladanja učenika, uz mišljenje Razrednog vijeća. U zapisnku sjednice toga Razrednog vijeća razrednik upisuje uz odgovarajuću točku dnevnog reda napomenu ocjene vladanja zaključio razrednik uz mišljenje i suglasnost Razrednog vijeća, tj. navodi po potrebi naglaske i zaključke iz rasprave o ocjeni vladanja za pojedinog učenike (ukoliko ne postoji suglasnost oko ocjene).
  7. Ako se 30% učitelja predmetne nastave izjasnilo za nižu ocjenu vladanja onda je ona niža i ukupno.
  8. Početna ocjena vladanja učenika je najviša ocjena koja se postupno, u skladu s kriterijima, snižava.

     
  1. Obaveze razrednika:
  1. na početku nastavne godine (na 1. satu razrednika, tj. na 1. roditeljskom sastanku) upoznati javno sve učenike i roditelje s elementima i kriterijima ocjenjivanja vladanja učenika
  2. razrednici su dužni tijekom nastavne godine pratiti provođenje odredbi Pravilnika i ostalih akata koji se odnose na vrednovanje i ocjenjivanje vladanja učenika te o težem kršenju istoga pravovremeno obavijestiti stručnog suradnika pedagoga i ravnateljicu. Ravnateljica je dužna razmotriti svaku pisanu predstavku roditelja ili Vijeća roditelja koja se odnosi na načine i postupke vrednovanja i ocjenjivanja vladanja učenika te pisano odgovoriti najkasnije u roku od 15 dana od dana zaprimanja predstavke.  
  3. na kraju nastavne godine (na zadnjem satu razrednika na kraju nastavne godine) javno zaključiti i priopćiti te obrazložiti ocjenu vladanja svakom učeniku i u odgovarajuću rubriku Dnevnika rada za sat razrednika upisati „javno zaključivanje i priopćavanje ocjena vladanja učenika“
  4. redovito informirati roditelje o vladanju učenika, dogovarati i poduzimati mjere za unaprjeđivanje vladanja učenika te voditi brigu o tome da roditelji pravovremeno dobiju informaciju koju će ocjenu iz vladanja i zbog čega imati njegovo dijete na kraju nastavne godine.
  5. na satu razrednika pregledati zabilješke tijekom prošlog tjedna, prokomentirati i upozoriti učenika ili roditelja
  6. na individualim kontaktima s roditeljima prokomentirati zabilješke za pojedinog učenika
  7. obavijestiti stručnu službu kod uzastopnog ponavljanja nekih ponašanja (ometanje nastave, sukobi i sl.)
  8. stručni suradnik može dati kratki komentar u bilježnicu za praćenje vladanja učenika i opisati poduzete mjere i zaključke

 

  1. Prava i obveze učenika i roditelja:
  1. Učenik ima pravo znati elemente i kriterije ocjenjivanja, kao i načine i postupke vrednovanja i ocjenjivanja vladanja. Učenik je dužan pridržavati se svih pravila i kriterija koji se odnose na načine i postupke vrednovanja i ocjenjivanja vladanja, te na pravila ponašanja učenika u školi. Ukoliko se učenik ne pridržava pravila, učitelj/razrednik/stručni suradnik može predložiti određenu pedagošku mjeru razredniku, Razrednome ili Učiteljskome vijeću, koje može donijeti odluku o izricanju pedagoške mjere učeniku.
  2. Roditelj ima pravo znati elemente ocjenjivanja, kao i načine i postupke vrednovanja i ocjenjivanja vladanja. O načinima i postupcima vrjednovanja i ocjenjivanja vladanja roditelje informira razrednik na roditeljskim sastancima i individualnim informativnim razgovorima. Roditelji imaju pravo uputiti primjedbe, komentare i sugestije o vrednovanju i ocjenjivanju vladanja učenika koje podnose ravnateljici i/ili Vijeću roditelja.

     
  1. Elementi ocjenjivanja vladanja učenika su:
  1. Poštivanje Pravilnika o kućnom redu škole, pravila ponašanja i razrednih pravila
  2. Odnos prema školskim obvezama
  3. Redovito pohađanje nastave i drugih oblika odgojno-obrazovnog rada
  4. Odnos prema vlastitoj i tuđoj imovini te okolišu
  5. Odnos prema učiteljima i drugim zaposlenicima škole
  6. Odnos prema drugim učenicima

     


ELEMENTI PRAĆENJA I KRITERIJ OCJENJIVANJA VLADANJA

UZORNO VLADANJE

  • Učenik poštuje Pravilnik o kućnom redu škole, pravila ponašanja i razredna pravila
  • Učenik redovito i savjesno izvršava školske obveze, aktivno sudjeluje u nastavi (u okviru svojih mogućnosti), redovito nosi potreban pribor
  • Učenik redovito pohađa nastavu i druge oblike odgojno-obrazovnog rada, ne kasni na nastavu
  • Učenik čuva školsku imovinu i okoliš te imovinu drugih učenika, poštuje zabranu unošenja zabranjenih   sredstava u unutrašnji i vanjski prostor škole, ima razvijenu ekološku svijest i ponaša se u skladu s njom
  • Učenik se kulturno ophodi prema  učiteljima i ostalim zaposlenicima škole, ne koristi neprimjerene izraze i neprihvatljive oblike ponašanja, uvažava autoritet svih učitelja i ostalih zaposlenika
  • Učenik se ne sukobljava s učenicima, niti verbalno niti fizički, tolerantan je, spreman na suradnju i pomaganje drugima, poštuje različitosti, primjereno i odgovorno se ponaša prilikom korištenja društvenih mreža
  • Učeniku nije izrečena niti jedna pedagoška mjera.

DOBRO VLADANJE

  • Učenik uglavnom poštuje Pravilnik o kućnom redu škole, pravila ponašanja i razredna pravila
  • Učenik povremeno zanemaruje izvršavanje školskih obveza, pasivan je na nastavi, potreban mu je stalni poticaj, često nema potreban pribor ili je za vrijeme nastavnog procesa povremeno zaokupljen drugim aktivnostima kojima ometa izvođenje nastave.
  • Učenik ponekad kasni na nastavu i neopravdano izostaje (ukupno do 5 neopravdanih sati)
  • Učenik se nemarno odnosi prema školskoj imovini i imovini drugih učenika, ponekad ne poštuje zabranu unošenja zabranjenih sredstava u unutrašnji i vanjski prostor škole, kada drugi krše pozitivan i primjeren odnos prema imovini i okolišu uglavnom je promatrač, ne sprječava takve radnje
  • Učenik se ponekad ne ophodi kulturno prema učiteljima i ostalim zaposlenicima škole, vrlo rijetko koristi neprimjerene izraze i neprihvatljive oblike ponašanja,  uvažava autoritet samo ponekih učitelja i zaposlenika
  • Učenik se ponekad verbalno sukobljava s učenicima, ponekad nije tolerantan, nije spreman na suradnju i pomaganje drugima, ne poštuje različitosti, prilikom korištenja društvenih mreža uglavnom je odgovoran
  • Učeniku je izrečena pedagoška mjera opomena (samo jednom).

LOŠE VLADANJE

  • Učenik ne poštuje Pravilnik o kućnom redu škole, pravila ponašanja i razredna pravila
  • Učenik odbija sudjelovanje u nastavnom procesu,ne  izvršavati školske obveze, niti uz poticaj učitelja, vrlo često nema potreban pribor ili je za vrijeme nastavnog procesa vrlo često zaokupljen drugim aktivnostima kojima ometa izvođenje nastave.
  • Učenik često kasni na nastavu, neopravdano izostaje, samovoljno napušta nastavu (iznad 5 neopravdanih sati)
  • Učenik sudjeluje u uništavanju školske imovine i imovini drugih učenika (namjerno), ne poštuje zabranu unošenja zabranjenih  sredstava u unutrašnji i vanjski prostor škole, svojim ponašanjem prema imovini i okolišu daje loš primjer ostalim učenicima
  • Učenik se vrlo često ne ophodi kulturno prema učiteljima i osoblju škole, koristi neprimjerene izraze i neprihvatljive oblike ponašanja, ne uvažava autoritet većine učitelja i zaposlenika
  • Učenik se često sukobljava s učenicima verbalno ili  fizički, nije tolerantan, izaziva sukobe, ne preuzima posljedice i odgovornost za svoje ponašanje, ne poštuje različitosti, u korištenju društvenih mreža ne ponaša se odgovorno i primjereno
  • Učeniku je izrečena neka od pedagoških mjera opomena (drugi puta), ukor, ukor (drugi puta), strogi ukor, preseljenje u drugu školu.



    Završne odredbe:
  1. Uzorno vladanje može imati učenik kojemu je izrečena pedagoška mjera Opomena, ali uz uvjet da je preuzeo odgovornost i popravio ponašanje zbog kojeg mu je izrečena mjera.
  2. Učenik kojemu je izrečena pedagoška mjera Opomena, a koji nije preuzeo odgovornost za svoje ponašanje i ponavlja ponašanje zbog kojeg je dobio navedene pedagoške mjere, ne može imati uzorno vladanje.
  3. Učenik koji ima zaključenu negativnu ocjenu ne može imati uzorno vladanje
  4. Učenik koji ima više od 5 upisa ukupno ili 2 upisa iz elementa Odnosa prema drugim učenicima i djelatnicima ne može imati uzorno vladanje
  5. Učeniku kojem je tijekom nastavne godine izrečena pedagoška mjera Ukora, nakon čega učenik je prihvatio odgovornost i popravio ponašanje zbog kojega mu je izrečena mjera, može imati dobro vladanje
  6. Učenik koji ima od 5 do 10  upisa ukupno u bilježnicu vladanja ili 3 upisa iz elementa Odnosa prema drugim učenicima i djelatnicima može imati dobro vladanje
  7. Učenik koji ima više od 10 upisa ukupno u bilježnicu vladanja ili 4 upisa iz elementa Odnosa prema drugim učenicima i djelatnicima može imati isključivo loše vladanje

 

preskoči na navigaciju