2018-05-10 17:37:33

Dan Škole

Pod opširnije možete pročitati izvješća s provedenih radionica za Dan škole te pogledati galeriju fotografija. 

Naziv radionice: Mali likovnjaci: Cvijet - origami                                         

U radionici su sudjelovali učenici 1. i 2. razreda. Radili smo cvijet - lopoč, origami tehnikom, papirom u boji. Origami je tehnika preciznog presavijanja papira. Odlučila sam se za lopoč, jer je to cvijet karakterističan za ovo podneblje - Kopački rit.
Voditeljica radionice: Zora Jerković

 

Sport po Maji

Četiri nastavnika je vodilo osam aktivnosti na travnjaku iza škole. Svaki učitelj je imao po dvije aktivnosti. Bile su to igre motorike gdje su učenici bili podijeljeni u dvije protivničke skupine. Rekviziti su bili gajbe, voda, kante, žlice, plastični čepovi od boca, povez za oči. Učenici su nakon jedne aktivnosti prelazili na drugu. Na kraju su podijeljena četiri pehara za fair play, svaki nastavnik dodjeljuje jedan pehar. 

Voditeljica radionice: Maja Urban

 

Zanimljivi pokusi iz fizike i kemije

Na radionice iz područja prirodoslovlja prijavilo se 39 učenika. Došlo je 45 učenika.

U dogovoru s Odjelom za fiziku studenti su pripremili radionicu promatranja neba. Budući je bio oblačan dan studenti su pripremili i dvije  rezervne radionice

Izrada kaleidoskopa Laseri

Učenici su se podijelili u dvije skupine te smo odradili te dvije radionice naizmjenično.

U prvoj radionici učenici su upoznati s osnovnim pojmovima koji su povezani sa Optikom. Dobili su upute kako izraditi igračku kaleidoskop.

Zajedno sa studentima u tri skupine učenici su izradili svoje igračke.

U drugoj radionici su učenici upoznati s pojmom lasera i primjenom lasera u svakodnevnom životu. Potom su pogledali isječak iz filma u kojem se laser koristi kao zaštita od provala.

Studenti su pripremili kopiju scene iz filma, a učenici su kopirali glumce provlačeći se oko laserskih zraka. Učenici su se natjecali tko će brže proći a da mu se laser  ne oglasi tj. tko će brže proći a da ne prekine lasersku zraku.

Nakon odrađenih radionica, Sunce se pojavilo iza oblaka te smo svi zajedno izašli na školsko dvorište. Prof. Miklavčić je učenicima objasnio zašto je opasno gledati bez zaštite u Sunce, proučavali smo teleskope, način njihove upotrebe. Učenici su otkrili koje im je primarno oko te smo proučavali nebo pomoću teleskopa.

Učenici viših razreda su u sklopu Dana škole u četvrtak 3. svibnja demonstrirali učenicima nižih razreda zanimljive pokuse iz prirodoslovlja. Tako su se učenici nižih razreda upoznali s pojmom ravnoteže, težišta, gustoće, površinske napetosti, proučavali su različite optičke varke i vidjeli razne kemijske reakcije.

Voditeljice radionice: Zdenka Ćutek, Marija Špiranec, Jasmina Bikadi

 

Male vezilje (izrada Baranjskog veza –lozice i prišivanje gumbića)

U prvoj radionici su radile djevojčice. Pristupilo je radu njih oko 30. Bilo je dosta naporno , jer današnja djeca ne znaju niti uvući konac u iglu, i jako brzo odustaju . No ipak su bile sretne što su uspješno dovršile bar jedan i najmanji dio veza.

Druga radionica imala je oko 20 dječaka koji su se izuzetno trudili sašiti gumbić. Bilo je svakakvih zašivenih gumbića, ali i velika sreća što su uspjeli pokazati svaki svoj uradak. Bilo je naporno i zabavno ,posebno za roditelje koji su se trudili svim silama da ih upute i pomognu im u radu. Uglavnom svi su zadovoljno napustili radionicu uz najavu da će dogodine malo više vježbati. Mislim da je radionica bila zanimljiva ,zabavna i poučna. Najsretnije su bile članice malih vezilja koje su predstavile svoje radove, te prikazale kako je rad vezilja i naporan i u njega treba uložiti puno strpljenja i upornosti, te kako nije jednostavno voditi bilo koju radionicu.

Voditeljica radinonice: Ana  Škrnjug

 

Uvod u slobodni stih: pjesnička radionica

U sklopu proslave Dana OŠ Bilje održao sam pjesničku radionicu Uvod u slobodni stih. Na žalost, na radionicu su se prijavila samo dva učenika; Matej Dodig i Karlo Hmeljina. Nakon stanke, u drugom dijelu radionice, priključile su nam se asistentice Maja Sambolec Brdarić i Tea Kretić te defektologinja Ivana Srb – Miščević.

Pomoću nekoliko vježbi jezičnoga razgibavanja uveo sam polaznike u svijet riječi i pisanog izražavanja. Vježbe pisanja uključivale su različite literarne aktivnosti, igre i didaktičke materijale, otkrivajući polaznicima ideju o književnosti kao zabavi, prostoru igre i kreativnog izražavanja.

Polaznici su na konkretnim primjerima stekli uvid u strukturu kraćih književnih formi, saznali nešto o ostalim književnim vrstama te jezičnim i stilskim izražajnim sredstvima.

Polaznici radionica imali su prilike pobliže se upoznati sa suvremenom hrvatskom književnom scenom te na konkretnim primjerima i zadacima uočiti različitosti između pojedinih aktualnih poetika.

Polaznici su se i sami okušali u pisanju radova bliskih određenim poetikama te su imali prilike naučiti samostalno prepoznavati i raščlanjivati tematske i stilske varijante.

Voditelj radionice: Tihomir Dunđerović

 

Zdrav život

Sudjelovalo je 35 učenika i jedan roditelj, Dario Marković (3. b).

Rad se sastojao od jutarnje tjelovježbe uz glazbu, pripreme zdravih obroka (zobene i bezglutenske palačinke, muffini s jabukama i voćna salata) te demonstracije rada djelatnika Hitne pomoći koja je održana na parkiralištu ispred škole.

Nakon pripreme obroka, uslijedio je vrhunac dana…..degustacija pripremljene hrane. Bilo je ukusno. Rado bismo sve ponovili.

Voditeljice radionice: Biljana Svrtan, Renata Lazar i Mihaela Šimunović

 

Poezija Dragutina Tadijanovića- izrada stripa

Razred: 6.b, 7.b, 8.a, 8.b

Tema: Poezija Dragutina Tadijanovića- izrada stripa 

Na radionici hrvatskog jezika učenici su radili strip na temu Poezija Dragutina Tadijanovića. Učenici su proširili svoje spoznaje i kreativno primijenili stečeno znanje izučavajući dodatne izvore znanja radi pripreme i prezentacije svojih uradaka. Cilj radionice je bio razvijati njegovanje ljubavi prema poeziji i razvijati kulturu surađivanja i tolerancije pri skupnom radu. Na kraju radionice na razrednom panou izloženi su učenički radovi.

Na radionici je bilo 8 učenika: Roberto Pačarić 6.b, Nina Đurić 8.a, Valentina Nađ 8.a, Hana Kiš-Konja 8.b, Antonija Benčik 8.b i Laura Nađ 7.b.

Voditeljica radionice: Dušanka Kovačević

 

Četiri godišnja doba

Za projektni smo dan radili plakate za vrata s različitim značajkama pojedinog godišnjeg doba. Koristili smo različite materijale kao što su: dugmad, kolaž, plastične vrećice, salvete itd. Izrađivali smo razne motive: palme, kapljice, snjegovića, lišće. Izrađene motive lijepili smo na hamer papir i napravili četiri plakata za svako godišnje doba.

Voditeljice radionice: Dubravka Kolčić Drlje, Ivana Farkaš, Tea Liović Holas

 

Folklor - putujemo kroz vrijeme

Učenici koji su aktivno sudjelovali u našoj radionici: Paola Plaščak 2.b, Gabriela Mandić, 2.b, Tonja Bojanc 2.b, Bruno Prokopec 5.b, Dominik Anđal 6.a, Luka Tadić 6.a, Petar Begović 6.a, Dorian Čolić 6.a, Ana Varga 6.a, Ana Gusak 6.a, Matej Sekulić 6.a, Jakov Kuzmanović 6.a

U uvodnom smo dijelu razgovarali s učenicima o svim predmetima koji se nalaze u učionici.

Bilo je tu svega..od narodnih nošnji, starih knjiga, raznih pomagala...

Učenici su govorili o predmetima koje prepoznaju, a za ostatak se pobrinula učiteljica Ivana Nićin koja im je pokazala i ispričala sve o predmetima koji su koristili naši stari te o narodnim nošnjama. Učenici su bili vrlo zainteresirani za našu narodnu baštinu.

Nakon upoznavanja sa starim predmetima, učiteljica Monika Pančić Simić je učenicima podijelila stare narodne priče. Učenici su bili podijeljeni u parove. Prvo smo pročitali svaku priču. Priče su bile vesele, poučne, kratke. Razgovarali smo o njima. Dobili su zadatke. Svaka je skupina imala nekoliko zadataka.  Mlađa je skupina ( drugi razred) imala zadatak nacrtati najdraži dio priče, a stariji su imali nekoliko pitanja ( ovisno o priči koju su odabrali ) te su na kraju crtali stripove prema pročitanim pričama.

Na kraju smo analizirali radove te je svaki par pročitao svoje odgovore na pitanja, ali i pokazao nam prekrasne crteže.

Voditeljice radionice: Ivana Nićin, Monika Pančić Simić

 

Skladateljska radionica

Radionica je organizirana u sklopu proslave Dana škole i u njenom radu su sudjelovali učenici od 4.-do 8. razreda prema vlastitim sklonostima. Ukupno 10 učenika zajedničkim ili pojedinačnim radom skladalo je melodije na tekst na temu naše škole. Tekst, odnosno učeničke literarne radove  pripremile su nastavnice hrvatskog jezika i njihovi učenici tijekom svojeg prijašnjeg svakodnevnog rada u nastavi. Rad je trajao tri školska sata tijekom kojih je voditelj radionice pomagao svakom pojedinom učeniku da osmisli i uobliči melodije koje odgovaraju karakteru literarnih radova. Nastali radovi izvedeni su nakon završetka radionice uz pratnju klavira, a otpjevali su ih svi sudionici radionice zajedno. Prezentaciju radova imali su prilike vidjeti i čuti svi zainteresirani nastavnici, roditelji i učenici škole. Radovi su u notnom zapisu arhivirani u sklopu školske arhive.

Svi učenici su izuzetno zadovoljni i sretni što su dokazali da vlastita kreativnost može biti izražena i kroz glazbu. Radionica je pokazala i neke izuzetno kreativne i glazbeno nadarene učenike koji će nagradu za vlastiti rad dobiti i u sklopu nastave glazbene kulture izvedbom pojedinih pjesama u sklopu razreda.

Voditeljica radionice: Irena Nikičić, Prof.

 

Razvijanje pokreta plesom

U radionici je sudjelovalo 12 učenika 1. i 2. razreda. Radionica se bazirala na plesu i pokretu, a naglasak je bio na razvoju koordinacije. Koordinacija pokreta ima vrlo važnu ulogu za pravilan rast i razvoj djece te za razvoj drugih vještina, a posredno utječe na druge sposobnosti koje omogućavaju lakše savladavanje izazova vezanih uz školsko učenje i zahtjeve koji proizlaze iz nastavnih sadržaja.  Sve aktivnosti u radionici bile su u pratnji poznatih hitova. Na početku smo se razgibali, potom zaplesali, a na kraju se zajedno i opustili.             

Voditeljica radionice: Ivana Srb-Miščević,prof.defektolog  

 

Just Dance (Afrika, Europa)

Radionica JUST DANCE okupila je 15 učenika 6. i 7. razreda. U prvom dijelu radionice djeca su upoznala društvene plesove prema njihovom zemljopisnom, povijesnom i kulturološkom podrijetlu. Naime, ples prati čovjeka od prapovijesti. Ples poboljšava fizičko i psihičko zdravlje te smanjuje razinu stresa. Učenici su odlično surađivala i odlično se zabavili.

Voditeljica radionice: Kornelija Totić

 

Izviđači

Udruga izviđača Slavonski hrast pripremila je 4 radionice koje su vodili brđani i članovi izviđačke družine.

1.radionica: Atlatl-bacanje sulice, voditelj Vjekoslav Sulić, pomagači: David Kovač i Petar Husar

2.radionica: G-baloni, voditelj Silvija Tibor-Kovač i Igor Miklavčić, pomagač:Tena Baković

3.radionica: Stare dječje igre (kozara, bacanje potkove, potezanje užeta), voditelj Zdenko Popović, pomagač: Tamara Bogdanović.

4.radionica: Podizanje šatora Sahara, voditelji:Zdenko Popović i Silvija Tibor-Kovač

Na radionice se prijavilo 70-ak učenika svih uzrasta. Učenici su se izmjenjivali u radionicama prema vlastitom interesu i dobro se zabavila. Usvojili su neke nove vještine i iskušali snagu i spretnost. Imali smo i nekoliko roditelja koji su sudjelovali, bilo kao promatrači, bilo kao sudionici u aktivnostima.

Ocjenjujem radionice vrlo uspješnima.

 Voditelj družine poletaraca Žapci, Bilje

Silvija Tibor-Kovač

 

 

 


Osnovna škola Bilje