2020-10-19 15:14:23

Erasmus+ KA2 projekt OUT OF THE BOX ( IZVAN KUTIJE)

Veseli nas što se možemo pohvaliti da naša škola sudjeluje u Erasmus+ KA2 projektu

 OUT OF THE BOX ( IZVAN KUTIJE)
Trajanje projekta: 1.9.2020. – 31.8.2022.

Koordinator : Cipar

Partneri: Grčka, Njemačka, Irska, Portugal, Hrvatska

Ovaj je projekt nastao je kako bi pružio odgovor na niz potreba izravno povezanih sa potrebama škola koje sudjeluju i zahtjevima za modernizacijom obrazovnih sustava u Europi. Potreba za ključnim kompetencijama u kreativnosti i inovacijama, potreba za učinkovitim alatima za motiviranje za daljnje učenje i potreba za stvaranjem promjena u školama i učiteljima obrađivane su u okviru Erasmus + projekta strateškog partnerstva IZVAN KUTIJE. S druge strane, zemlje teže promicanju obrazovnih politika gdje bi škole trebale usvojiti sustav u kojem je kurikulum preopterećen i sve bi trebalo ocjenjivati ispitima ili pismenim zadacima. Ovakve politike stvaraju stres i tjeskobu kod učenika i nastavnika.

Dakle, s ovim projektom inovacije su raširene u određenim područjima kurikuluma kako bi se povećao interes sudionika za bavljenje lekcijama koje se vjerojatno smatraju "dosadnima" ili "uobičajenima". Projekt nema za cilj dati veće opterećenje, već upravo suprotno dati nove i inovativne tehnike / ideje / metode za bavljenje trenutnim temama kurikuluma. Naša motivacija za razvoj ovog projekta bila je potreba za ispunjavanjem strukturne promjene koja kao početnu osnovu ima inovativnu i kreativnu metodologiju. S tim ciljem S obzirom na to da ćemo našim učenicima pružiti alate potrebne za odgovor na promjenjive i transformativne potrebe društva. Ciljevi projekta usredotočeni su na 3 ključna područja. To su digitalna pismenost, obrazovanje o okolišu i sudjelovanje u sportu.

Ti su čimbenici toliko važni u moderno doba da na njih trebaju privući pažnju učenicima, ali i učiteljima. Tako su gore navedeni opći ciljevi u nekim manjim ciljevima odvojeni po područjima kako slijedi:

 DIGITALNA PISMENOST: - Pružanje učiteljima vještine i kompetencije za ugrađivanje inovacija i kreativnosti u njihove nastavne aktivnosti, odgovaranje na potrebe učitelja i škola kroz pristup kreativnih tehnika, primjera dobre prakse; -Integriranje IKT alata u nastavu i učenje-radeći. -Razviti kompetencije učenika u tehnologiji i povećati motivaciju i angažman učenika u ICT-u.

EKOLOŠKO OBRAZOVANJE: - Podići svijest o glavnim pitanjima zaštite okoliša koja se tiču njihove škole. - Navedite jedno ekološko pitanje s kojim se žele baviti i razgovarajte o mogućim rješenjima. - Poduzimanje radnji za njegovo rješavanje. Promovirajte zeleno poduzetništvo.

SPORTSKO OBRAZOVANJE: - Povećavanje tjelesne aktivnosti polaznika škole na određeno vrijeme. - Uključite se u nove sportove koji nisu toliko popularni u školskom programu kako biste stekli više motiva za više tjelesnih aktivnosti.

 

 

Prve godine bavit ćemo se digitalnim inovacijama i upotrebom IKT alata u obrazovnom procesu. Aktivnosti u ovom području uključuju obrazovanje učitelja i učenika za korištenje internetskih alata poput kreatora e-knjiga za pisanje priča, Etwinning forum za međusobno upoznavanje, programe kodiranja za premještanje robota, zabavno dizajniranje alata i aplikacija za logotipe, pisanje priče ili navođenje glavnih razgledavanje zemlje ili regije pomoću aplikacija za proširenu stvarnost.

Aktivnosti tijekom druge godine podijelit će se na druga 2 ključna područja. Za obrazovanje o okolišu sudionici bi trebali otkriti glavno pitanje zaštite okoliša i zapisati politiku. Ali konkretno, oni moraju pronaći problem koji utječe na njihov poziv 2020., 1. krug, KA2 - Suradnja za inovacije i razmjena dobrih praksi KA229 - Obrazac za školsku razmjenu ID: KA229-04D97DE8 Rok (briselsko vrijeme) 2020-04-23 12:00:00 HR 3/254 život u školskom području poput previše smeća, zagađenja zraka automobilima koji su prolazili Usredotočit će se na ekstremno sunčanje, pregrijavanje učionica ili nedovoljno zagriajvanje, a inovacija je ovdje pružiti uspješno rješenje problema . Za ključno područje 3 o sportskim inovacijama i promicanju motivacije za aktivnosti postojat će skupina aktivnosti. Prvo će se sudionici usredotočiti na sport ili aktivnosti koje nedostaju u školskom programu i željeli bi saznati više o njima. Tada će se izraditi politika tako da će se dugo vremena neki sudionici baviti energičnim vježbanjem u sportu / tjelesnoj aktivnosti koju su odabrali. Napokon ćemo pokušati promovirati sport u velikim razmjerima, tako da će se više sudionika uključiti iz škole ili zajednice. Iako ova tri ključna područja izgledaju drugačije, oni će biti povezani . Čimbenik digitalnog učenja koristit će se u svakoj fazi projekta jer će se nakon svake glavne aktivnosti proizvoditi digitalni proizvod. Primjerice, učenici će druge godine bit zamoljeni da istraže načine "kako možemo živjeti bolje", posjetit će središta i mjesta u okolici, skupljati fotografije i video zapise i stvoriti Padlet ili Gloster koji su aplikacije koje digitalno predstavljaju iskustva učenika. Učenici će se s ova 3 ključna područja pozabaviti na razigran način. Stvorit će se scenarij da neobična / posebna figura pobjegne iz kutije i postavi neka pitanja. Učenici će nacrtati lik, 3D ispisati i početi odgovarati na njegova pitanja koja se odnose na 3 ključna područja.


Osnovna škola Bilje